Цитат Първоначално публикувано от Господин Каров Виж публикацията
А не е вазмможно да сменим начина на реклама. Да си оганизираме нещо шоутата в США.Тези изложения са ми малко примитивни, не ангажират масата.Може да са в няколко направления/ефекно представен подукт или майки с най-голям грамаж идр./Важно е да сане шоу, хората да се веселят. Как да стане не знам, но за това си мисля.
Ще ти кажа как може да стане. Първо трябва да си изясниш целевата група хора. Ако говорим за продажба на пчелни майки, то тогава целевата ти група са ПЧЕЛАРИТЕ. Следователно трябва да ходиш по всички пчеларски сбирки или изложения.

Какво може да впечатли представителите на целевата група ПЧЕЛАРИ?
Ами това са пчели, жени и коли......

Следователно намираш една лъскава лека кола, перфектно измита и полирана. На предния капак, на покрива и на задния капак слагаш по един прозрачен кошер, в който да се вижда какво правят пчелите в него. Отпред слагаш две сочни мацки с големи бомби и оскъдно или почти никакво облекло. В ръцете си държат кутийки с пчелни майки, а на гърдите им вместо сутиен са изрисувани две тръвни. Цената на майките е написана от вътрешната страна на бедрата им, и за да я видят пчеларите, мацките трябва да се разкрачат предизвикателно. Трета мадама по монокини обикаля да събира петдесетачките и стотачките от продажбата на майки, като пчеларя сам трябва да постави парите в касичката там отдолу......

ПС: Това е пример за верен маркетингов подход към съответната целева група. И гледай да не отиваш на изложенията с по-малко от 1000 пчелни майки, че има опасност неудовлетворените клиенти да вдигнат бунт. Иначе първите 1-2 изложения ще направиш луди продажби, но после номера ще се изтърка. И на всяко следващо изложение мацките по монокини ще са повече от пчеларите, отишли да видят изложението.