Добре дошли в Българският форум за пчелари.
Резултати от 1 до 10 от общо 4956

Преглед на хибрид режима

  1. #1
    Заслужил Автор
    Регистриран
    06.07.2011
    Мнения
    473
    Цитат Първоначално публикувано от jdrumev Виж публикацията
    60% са признатите разходи,но се води счетоводство.Всеки месец декларация требва да подаваш до 25 число и годишна.Тарикатите не като мен бедни използват електронен подпис.
    Вече може и без Ел. подпис , с ПИК и е безплатно.

  2. #2
    VIP Автор
    Регистриран
    25.05.2015
    Мнения
    7,997
    Пчеларски район
    София,Златарица,Елена
    Цитат Първоначално публикувано от Пламен Керчев Виж публикацията
    Вече може и без Ел. подпис , с ПИК и е безплатно.

    да ама ако не пуснеш 3 месеца декларация или закъснеш
    какво правиш нема ли санкции

  3. #3
    Заслужил Автор
    Регистриран
    06.07.2011
    Мнения
    473
    Цитат Първоначално публикувано от jdrumev Виж публикацията
    да ама ако не пуснеш 3 месеца декларация или закъснеш
    какво правиш нема ли санкции
    И един месец не можеш да закъснееш. Месечната декларация си я пускаш до 25 число на месеца чрез саита на НАП с ПИК (персонален идентификационен код)

  4. #4
    VIP Автор
    Регистриран
    25.05.2015
    Мнения
    7,997
    Пчеларски район
    София,Златарица,Елена
    Цитат Първоначално публикувано от Пламен Керчев Виж публикацията
    И един месец не можеш да закъснееш. Месечната декларация си я пускаш до 25 число на месеца чрез саита на НАП с ПИК (персонален идентификационен номер)


    Ако закъснея 3 месеца какво правим?номер или код

  5. #5
    Заслужил Автор
    Регистриран
    06.07.2011
    Мнения
    473
    Цитат Първоначално публикувано от jdrumev Виж публикацията
    Ако закъснея 3 месеца какво правим?номер или код
    Ако закъснееш глоба ти решаваш . Код.

  6. #6
    Забранен
    Регистриран
    22.12.2015
    Мнения
    2,122
    Пчеларски район
    обл.Плевен
    Цитат Първоначално публикувано от jdrumev Виж публикацията
    Ако закъснея 3 месеца какво правим?номер или код
    До 25-то число всеки месец си внасяш осигуровките. Данъчна декларация се подава в началото на всяко тримесечие (за предходното)-авансово, и се внася авансов данък. Годишната декларация се подава в началото на следващата година. На ЗП специално данъка е 4%.

  7. #7
    Заслужил Автор
    Регистриран
    06.07.2011
    Мнения
    473
    Цитат Първоначално публикувано от Валентин. Виж публикацията
    До 25-то число всеки месец си внасяш осигуровките. Данъчна декларация се подава в началото на всяко тримесечие (за предходното)-авансово, и се внася авансов данък. Годишната декларация се подава в началото на следващата година. На ЗП специално данъка е 4%.
    Декларация 1 се подава всеки месец до 25 число на месеца.

  8. #8
    Заслужил Автор
    Регистриран
    31.01.2012
    Мнения
    481
    Пчеларски район
    Южен централен
    Цитат Първоначално публикувано от jdrumev Виж публикацията
    Ако закъснея 3 месеца какво правим?номер или код
    Подавяш си декларация за авансово плащане ако искаш за година, половин година.... Внасяш си осигуровките ако искаш на един път, ако искаш всеки месец. За какво са ти първични документи освен фактурите за продажба на продукцията? Всичко е опростено.

  9. #9
    Администратор
    Регистриран
    09.02.2013
    Мнения
    7,209
    Пчеларски район
    Габрово и Ловеч
    Цитат Първоначално публикувано от srg Виж публикацията
    Подавяш си декларация за авансово плащане ако искаш за година, половин година.... Внасяш си осигуровките ако искаш на един път, ако искаш всеки месец. За какво са ти първични документи освен фактурите за продажба на продукцията? Всичко е опростено.
    Първични документи могат да бъдат и халваджийските тефтери. Отваряш си няколко страници и им даваш следните заглавия:
    1. Труд - водиш си работните часове по дати
    2. Транспорт - водиш си километрите на превозните средства, а после от тях смяташ бензина и амортизациите на МПС-то
    3. ДМА - записваш си цената на всичките дълготрайни активи, и начисляваш годишни амортизации (те също са разход)
    4. Суровини
    5. Материали
    6. Външни услуги
    7. Други разходи (всичко, което не се вмества в горните точки)

    ...... и разбира се ......
    8. Приходи

  10. #10
    Заслужил Автор
    Регистриран
    31.01.2012
    Мнения
    481
    Пчеларски район
    Южен централен
    Цитат Първоначално публикувано от Mateev Виж публикацията
    Първични документи могат да бъдат и халваджийските тефтери. Отваряш си няколко страници и им даваш следните заглавия:
    1. Труд - водиш си работните часове по дати
    2. Транспорт - водиш си километрите на превозните средства, а после от тях смяташ бензина и амортизациите на МПС-то
    3. ДМА - записваш си цената на всичките дълготрайни активи, и начисляваш годишни амортизации (те също са разход)
    4. Суровини
    5. Материали
    6. Външни услуги
    7. Други разходи (всичко, което не се вмества в горните точки)

    ...... и разбира се ......
    8. Приходи
    Аз говоря за колегите които се отчитат единствено пред жена си.Както съм аз. Други които имат желание да си подобряват финансовите и икономическите показатели, могат да си водят каквито си пожелават статистически и счетоводни тефтери.

 

 

Информация за темата

Потребители разглеждащи тази тема

В момента има 1 потребител (и), разглеждащ (и) тази тема. (0 потребител (и) и 1 гост (и))

Разрешения за писане

  • Вие не може да да публикувате нови теми
  • Вие не може да публикувате мнения
  • Вие не може да публикувате прикачени файлове
  • Вие не може да редактирате вашите мнения
  •