
Първоначално публикувано от
Mateev
Дони продава Бъкфаст. Самата марка си е с ранг на Мерцедес и за да се продава добре, трябва да има и цената на Мерцедес. Самият аз съм го съветвал за това, защото за него това е правилната маркетингова стратегия. Никой няма да повярва, че един Мерцедес е Мерцедес, ако се продава в ценовия сегмент на евтините масови автомобили.
При мене е друго - аз се опитвам да продавам Москвич (Българска медоносна) и никой няма да повярва, че един Москвич може да струва колкото един Мерцедес, дори и да е по-качествен от него.
Осъзнаваш ли къде е разликата? Разликата е в това, че на мнението на купувачите опаковката (марката) влияе много повече от реалните качества на самата стоката. Ха-ха .... всяка една жена може да пържи много хубави картофи, но въпреки това всички (особенно децата) предпочитат да отидат да ядат скапани и скъпи пържени картофи в Макдоналдс.