Цитат Първоначално публикувано от Юрий Цветков Виж публикацията
Матеев, не мисля че си прав. На Дони са възможно най-скъпите майки, които могат да се купят свободно в Б-я и въпреки това не мисля, че има проблем с реализацията. Не са един и два случаите когато са му искани майки и той е нямал. Всеки който е ползвал негови майки, твърди че си заслужават цената, включително и аз. Така че, за качеството си има пазар въпреки цената. Така че бъди сигурен, че ако предложиш качество (искрено се надявам да го направиш и не само ти, а всички от организацията ти), няма да имаш проблем с реализацията. Освен това инвестицията в оборудване за майко производство е дълготраен материален актив и се изплаща за няколко сезона, не за един, но това ти го знаеш.
Дони продава Бъкфаст. Самата марка си е с ранг на Мерцедес и за да се продава добре, трябва да има и цената на Мерцедес. Самият аз съм го съветвал за това, защото за него това е правилната маркетингова стратегия. Никой няма да повярва, че един Мерцедес е Мерцедес, ако се продава в ценовия сегмент на евтините масови автомобили.

При мене е друго - аз се опитвам да продавам Москвич (Българска медоносна) и никой няма да повярва, че един Москвич може да струва колкото един Мерцедес, дори и да е по-качествен от него.

Осъзнаваш ли къде е разликата? Разликата е в това, че на мнението на купувачите опаковката (марката) влияе много повече от реалните качества на самата стоката. Ха-ха .... всяка една жена може да пържи много хубави картофи, но въпреки това всички (особенно децата) предпочитат да отидат да ядат скапани и скъпи пържени картофи в Макдоналдс.