Имах предвид по-бавно от това да дръпнеш до там където си решил и де на разтоварваш нищо. Правех сравнение със класическия метод за нашите географски ширини, с фургони.
Сетих се за още един много голям проблем при използването на кран, ЗАХВАТА. При мен този проблем не стоеше защото от самото начало имах концепцията и се придържах към нея с еднакви кошери. Ако кошерите са различни трябва да се измисли универсален захват иначе товаренето ще с превърне в кошмар.
Цеко, не разбрах какви са ти притесненията. Какво имаш предвид под залюляване и за какъв проблем с питите?
Аз вдигам по два кошера и определено има някакво залюляване когато са във въздуха и после следва много леко спускане без удар в каросерията. Задължително съм със рамки с уширители и се старая да местя винаги пълни до край корпуси ако по някаква причина не са пълни корпусите блокирам рамките да не се разместват, но правя това не заради товаренето защото там нещата стават много "мазно", а заради возенето.
Абе голям филм си е подвижното и за това винаги съм съветвал колеги които се канят да пробват хубаво да си обмислят нещата.


.
Цитат
. Ум и да не дава, сърцето иска. Всяка година си обещавам, че следващата ще ми е минало и като дойде пролет почвам да ровя из сайтове за ремаркенца, платформички и т.н. А то че нещата ще останат необмислени до край е ясно и че в движение ще се разрешават 100 проблема
. Ма то с всичко ново е така, човек някак си свиква.
и за пчелите. Винаги след преместване изхвърлят подмор в различни количества но не по малко от стотин броя. Изчезват и майки. Трябва им време за преориентиране. На мястото от където извозваш остава огромно количество пчели които не са нощували в кошера и т.н.


