имам едно питане относно системата?
Възможно ли е в процеса на развитие на пчелина да бъдат добавяни нови бройки датчици и необходимо ли е пренастройка на главната станция или само се включват и тя си ги намира.
имам едно питане относно системата?
Възможно ли е в процеса на развитие на пчелина да бъдат добавяни нови бройки датчици и необходимо ли е пренастройка на главната станция или само се включват и тя си ги намира.
Да. Системата е така направена, че във всеки момент могат да се добавят произволно количество нови датчици за кошерите без да се налага препрограмиране. Ако обаче искате да свържете други датчици към системата (например за охрана на периметъра или на помещение) тогава се налага програмиране на съответния вход със софтуера, който получавате безплатно при закупуване на главната станция.
Когато мирогледа на един човек се свие толкова, че се превърне в точка, той казва:
"Това е моята гледна точка"
Утре ще ви звънна, обаче и така нищо не се получи.
0. Махнах софтуера
1. Закачих кабела. Кабела е в изправност 100%
2. Закачих акумулатора
3. Инсталнах софтуера
Device Manager -> Ports(COM & LPT)
няма промяна
На платката свети диод 1, диод 2(примигва 3 пъти и около секунда пауза), диод 3 не свети.
Друго не знам какво да добавя.
Ролята на тези три диода е описана още в началото на документацията на снимката на основната платка в раздел "Хардуер"
Диод 1-червен (error LED) показва, че със системната платка нещо не е наред;
Диод 2-червен (state LED) мига определен брой пъти в зависимост от вида на проблема. От броя мигания по таблицата в раздел "Работа на устройството - система за самодиагностика" се вижда къде и в какво се състои проблема.
Диод 3-зелен (modem state LED) мига, когато с модема и картата всичко е наред и той е логнат в мрежата на съответния оператор.
Да анализираме Вашата ситуация:
Свети диод 1 - има проблем!
Диод 2 мига три пъти: От таблицата -"Картата изисква PIN или PUC код. Също така картата може да е блокирана."
Диод 3 не свети - няма връзка с мрежата и основната платка не е завършила цикъла на начално установяване.
В този режим тя още не може и да установи връзка с РС софтуера.
Проблема в случая е, че не е свален PIN кода на картата или има друг проблем с нея.
Решението е картата да се извади от устройството и да се постави в обикновен телефон. След това да се свали PIN кода и да се провери дали всичко с нея е наред. Освен това трябва да се обадите на оператора и да забранет опцията "Гласова поща".
Когато мирогледа на един човек се свие толкова, че се превърне в точка, той казва:
"Това е моята гледна точка"
В момента има 1 потребител (и), разглеждащ (и) тази тема. (0 потребител (и) и 1 гост (и))