Тази бизнес идея е добра само ако имаш някакво КОНКУРЕНТНО ПРЕИМУЩЕСТВО. Например наблизо на пчелина има някакъв друг обект, който се посещава от много туристи, и ти се договориш с организаторите за създаване на допълнителна атракция - посещение на пчелин. Ако ще започваш от чистата нула и сам мислиш да набираш туристическия си поток - по-добре се откажи. Организацията и логистиката на туристическия поток не е за всеки - това си е един цял занаят и широкомащабен бизнес, който може да ти глътне на 100% времето и парите с минимален или дори нулев резултат.

Помисли и за обратната логика - ако в това имаше хляб и се правеше лесно - досега щеше да е направено от хиляди пчелари. И бизнеса щеше да е изцеден и с минимална печалба.

И пак да повторя думичките КОНКУРЕНТНО ПРЕИМУЩЕСТВО. Всеки един успял бизнес в света е успял именно защото е намерил някакво КОНКУРЕНТНО ПРЕИМУЩЕСТВО. Който няма такова - мизерства или дори фалира.