Добре дошли в Българският форум за пчелари.
Страница 1 от 2 12 ПоследнаПоследна
Резултати от 1 до 10 от общо 358

Преглед на хибрид режима

  1. #1
    Автор
    Регистриран
    21.07.2013
    Мнения
    127
    Цитат Първоначално публикувано от nikola.vladov Виж публикацията
    Повреди ми се малкия такер (Райдер - кове широки скоби до 16 мм дълги. Ползвам го да кова фазер към дъска).
    Забива скобата да средата. Предполагам има скъсана гарнитура и затова няма налягане.
    Дали си струва да го рамонтирам или да купя нов? Щом цената е 40-50 лв, май рамонта е безмислен.
    Имам ходене тези дни до София и мога да пробвам да го занеса в сервиза на Райдер на Ломско шосе.
    Ако някой има опит с ремонт на такава техника да сподели. Аз повече съм склонен да купувам нов.
    До колкото разбрах май ти се е повредил компресора,а не такера.Ако имаш скъсана гарнитура можеш да си я смениш и сам.Не ти трябва да търсиш гарнитура специално за него.Изрязваш си от корицата на тетрадка(дебелите),развива болтовете отгоре,махаш старата,слагаш новата и стягаш.Това е.Аз моя така си го направих и всичко е ОК.Не ти трябва да ходиш по сервизи и да даваш излишни пари.

  2. #2
    VIP Автор
    Регистриран
    06.01.2011
    Мнения
    1,125
    Пчеларски район
    с. Воднянци, обл. Видин
    Виж колко ще ти излезе ремонта и си преценявай, че не се знае с новия как ще случиш. И моя понякога не ги забива докрай скобите, но не ми се занимава да го разглабям, ако някой знае каква е причината нека да пише.

  3. #3
    Модератор
    Регистриран
    06.10.2010
    Мнения
    2,300
    Пчеларски район
    Орестиада, Гърция
    Цитат Първоначално публикувано от Цеко Виж публикацията
    И моя понякога не ги забива докрай скобите, но не ми се занимава да го разглабям, ако някой знае каква е причината нека да пише.
    Ами може от време на време да го смазваш малко.
    There is a danger that by placing too much emphasis on external uniformity, we may lose the much more important objective of performance.

  4. #4
    Заслужил Автор
    Регистриран
    04.07.2013
    Мнения
    225
    Смазвам го, но не е това проблема. Разглобих го и разбрах къде не е наред. Пиша, защото може и
    други да имат такива проблеми. Вътре има три гумички. Две са като сегменти на бутала на
    двигател. Поизяли са се и няма добра компресия. Друго не е мръднало. Аз ги завъртях
    малко, измих го с бензин, после с машинно масло и го сглобих. Сега работи по-добре,
    но пак не е както беше. Явно трябва да се сменят тези гумички.

    Ще го нося в сервиза. Любопитен съм колко ще искат. Ако ми дадат гумичките мога и сам
    да си ги сменя. Някой да има идея откъде може да се намерят такива гумички.

  5. #5
    VIP Автор
    Регистриран
    06.01.2011
    Мнения
    1,125
    Пчеларски район
    с. Воднянци, обл. Видин
    Цитат Първоначално публикувано от scutellator Виж публикацията
    Ами може от време на време да го смазваш малко.
    Винаги преди работа им капвам на такерите по 4-5 капки машинно масло, на големия болката му е че чат пат засядат скоби (или пирони), но това лесно се оправя. На малкия не мога да му хвана цаката, веднъж забива докрай друг път не, но за тия пари ми върши перфектна работа, все пак чукчето е до мене

  6. #6
    VIP Автор
    Регистриран
    04.01.2012
    Мнения
    2,799
    Излиза, че малкия модел е кофти, защото и аз имам грижи с него. Забиваше си нормално, вадя го следващия сезон и не забива до край. Разглобявах го няколко пъти и в сервиз го носих и ефект никакъв. Просто езичето което избутва и забива скобите сякаш се беше скъсило с 1 мм, а нямаше видими следи от счупване. Реших проблема със изпиляване човката до ниво да се изравни с езичето при негово най-излязло положение. Така си изкара миналия сезон на коване на рамки. Дано сега като им дойде времето няма изненади пак.
    Относно смазването. Не е достатъчно да се смазва само в началото и в края на работния ден. Когато няма монтирана специална мазнителна система на линията е добре да се смазва на всеки 200-250 телчета с по една две капки масло.

  7. #7
    Заслужил Автор
    Регистриран
    04.07.2013
    Мнения
    225
    Цитат Първоначално публикувано от rosty_sz Виж публикацията
    Просто езичето което избутва и забива скобите сякаш се беше скъсило с 1 мм, а нямаше видими следи от счупване. Реших проблема със изпиляване човката до ниво да се изравни с езичето при негово най-излязло положение.
    И аз си мислех да изпиля езичето. Според мене едва ли се е скъсило. Гледах го с голямата лупа. Изглежда добре. Долу има една дебела гума, която поема удара
    на буталото като забие скобата. Ако тя е станала по-твърда (каучук, старее) е нормално да остава 1мм незабита скоба. Мога да изрежа 1мм от нея и да се
    компенсира (при мене тя е малко разръфана). Но си мисля, че проблема не е тя, а О-пръстена на буталото е поизносен и затова няма мощност.

    Цеко, кога НЕ КОВЕ при тебе? При мене ако е към 7-8 налягане работи по-добре. Като е към 6 е по-лошо. Моя компресор Einhell поддържа 5.5 -- 8 налягане.
    Това ме кара да мисля, че проблема е О-пръстена на буталото. За съжаление аз не знам размера на О-пръстена (затрил съм документацията). Ако
    някой има документация, да пусне тука размерите (диаметър/дебелина). Дали на Рости са му сменили в сервиза О-пръстена, или само са го
    поизчистили? Аз ще пробвам в сервиза също (ако не намеря размера на пръстена). Най-добре да се сменят всички гумички.

    Аз имам омаслителна система и пак преди работа капвам 5-6 капки масло.
    Този пост е редактиран от nikola.vladov; 14.08.2014 в 14:11.

  8. #8
    VIP Автор
    Регистриран
    06.01.2011
    Мнения
    1,125
    Пчеларски район
    с. Воднянци, обл. Видин
    Цитат Първоначално публикувано от nikola.vladov Виж публикацията
    И аз си мислех да изпиля езичето. Според мене едва ли се е скъсило. Гледах го с голямата лупа. Изглежда добре. Долу има една дебела гума, която поема удара
    на буталото като забие скобата. Ако тя е станала по-твърда (каучук, старее) е нормално да остава 1мм незабита скоба. Мога да изрежа 1мм от нея и да се
    компенсира (при мене тя е малко разръфана). Но си мисля, че проблема не е тя, а О-пръстена на буталото е поизносен и затова няма мощност.

    Цеко, кога НЕ КОВЕ при тебе? При мене ако е към 7-8 налягане работи по-добре. Като е към 6 е по-лошо. Моя компресор Einhell поддържа 5.5 -- 8 налягане.
    Това ме кара да мисля, че проблема е О-пръстена на буталото. За съжаление аз не знам размера на О-пръстена (затрил съм документацията). Ако
    някой има документация, да пусне тука размерите (диаметър/дебелина). Дали на Рости са му сменили в сервиза О-пръстена, или само са го
    поизчистили? Аз ще пробвам в сервиза също (ако не намеря размера на пръстена). Най-добре да се сменят всички гумички.

    Аз имам омаслителна система и пак преди работа капвам 5-6 капки масло.
    При мене май кове когато си иска, поне до сега не съм изнамерил някаква закономерност? Ето и документацията на малкия такер, които може нека да са оправя и да сподели .... Дано да съм бил полезен
    Прикачени миниатюри Прикачени миниатюри scan0028.jpg‎   scan0029.jpg‎   scan0030.jpg‎   scan0031.jpg‎  

  9. #9
    Заслужил Автор
    Регистриран
    04.06.2014
    Мнения
    293
    Пчеларски район
    Русе
    Големият такер на RAIDER (RD-AS02) го има изгодно тук: http://jelezaria.com/product/1210/ta...-2mm-komb.html
    В Практикер 32мм скобите за него са 17.99лв.

  10. #10
    VIP Автор
    Регистриран
    27.09.2010
    Мнения
    1,424
    Пчеларски район
    Родопи
    Работя с горните машини и съм доволен, е компресора ми е друг, но до сега нямам забележки по машинките от Лидъл.

 

 
Страница 1 от 2 12 ПоследнаПоследна

Информация за темата

Потребители разглеждащи тази тема

В момента има 1 потребител (и), разглеждащ (и) тази тема. (0 потребител (и) и 1 гост (и))

Разрешения за писане

  • Вие не може да да публикувате нови теми
  • Вие не може да публикувате мнения
  • Вие не може да публикувате прикачени файлове
  • Вие не може да редактирате вашите мнения
  •