Не давам оценка, а казвам, че предлагате нещо, а как съм го нарекъл е без значение. Важно е дали върши работа. А след като върши - добре.
Каква да ми бъде нагласата за учените, когато като изнася лекция, аз знам повече от него и материала който ми предлага е още от Втората световна война. Няма нищо ново. Ето сега сме в колапс, а няма никой. Хайде бе професоре, който и да си. Излез и кажи две думи. Не влизаш ли в нечий форум, не се ли интересуваш от пчеларските проблеми? Нали възоснова на това ти е титлата?.
Матеев няма какво да го месиш тук. Както той сам казваше - това му е дома. Никой не го е спрял да си влиза в къщи. Оценката му. Че ние не сме тук за оценки, че да ни ги дава. Той ни дава някакви факти ние/вие не сме/сте съгласни с тях. Това не е повод да ни дава лоша оценка и да ни се сърди, че ние/вие не разбираме/разбирате. Може лектора, тоест Матеев да не може да ги разясни както трябва. Така, кой крив, кой прав е трудно да се каже. Който иска влиза, който не иска не влиза. Свобода бате.



Цитат
. В статията пише, че хем не трябва да се храни за зимата с инверт, хем не можело да ги зимуваш на манов мед 
Има деца в 5-ти клас, които имат вече такъв стил, а който не употребява и % от мозъка си, то за него и приказката за Червената шапчица ще е на висок стил.

