Ако са заварени челно, както съветваш, като се повдига конструкцията, чрез тях, дали тия същите греди (с ушите) ще имат същата здравина, за да може безпроблемно да се преместват пълните платформи?
Ако са заварени челно, както съветваш, като се повдига конструкцията, чрез тях, дали тия същите греди (с ушите) ще имат същата здравина, за да може безпроблемно да се преместват пълните платформи?
Каква е разликата от сега?? И тогава и сега натоварването ще бъде на огъване.
А при сегашното състояние все едно, че си сложил едно плоско желязо/шина/, а не този затворен и доста як профил и при движение на ремаркето, ще се усуква цялата конструкция, докато не се напукат заварките на надлъжните греди, в мястото на заваряване, върху напречните!
Тези платформи ще са статични по замисъл, при местене ще са легнали върху плоскостта на ремаркето. Затова единствения динамичен товар, който ще носят, са ветровете и стъпките на пчеларя. Това облекчава задачата с коравината. По-скоро ще се люлеят върху толкова високи крака, аз моите ги проектирам да се спуснат до долу на трупчета. После си прибирам ел. криковете за следващата платформа.
На всеки сложен въпрос има лесен и разбираем за всички грешен отговор
"Погледнато формално, всичко е нормално, погледнато нормално, всичко е формално" - Радой Ралин
Колко е дълга една такава платформа и колко кошера поема?
Когато мирогледа на един човек се свие толкова, че се превърне в точка, той казва:
"Това е моята гледна точка"
Да отговоря и на теб като на Атанасов. В пост 115 втората картинка се вижда платформата на която има кошери. Ако ги прочетеш и ще разбереш колко са. Ако сборуваш ширините им ще разбереш и колко е дълга. Абе, наистина много сложно това.Иначе може да си я направиш и колкото искаш.
![]()
Ако се съди по размерите дадени от автора, то някъде около метър ще стърчат отпред и от зад. Има размер даден и на ремаркето за превоз. Като се отчете това, както и че ще се налага със сигурност да ги вози и с неизваден мед/ да бяга от предстоящи пръскания/, то ще има доста големи колебания нагоре и надолу, в зависимост от неравностите на пътя. Направено по този начин, не може да има същата якост и да гаси по същият начин колебанията и усукванията. Заварките ще се скъсат със сигурност, ако не първата то втората година. Зависи от броя премествания и разстоянието на което ще бъдат местени, както и вида на настилката на пътя по който ще минава ремаркето.
Това е моето скромно мнение. Не държа да го налагам!
Губиш си времето! Излишно е да се спори с изявените специалисти по статика, динамика и съпромат.
Някои хора въобще не си дават сметка, че няма да са сами на пътя, когато возят тази платформа. И какво ще и се случи на кола, караща след нея, ако не дай Боже се скъса заварка, платформата се изметне и кошерите се разпилеят по пътя.
Когато мирогледа на един човек се свие толкова, че се превърне в точка, той казва:
"Това е моята гледна точка"
Размерите на платформите ще са 400x200см. грубо а ремаркето е 300x200 като не съм решил дали платформата ще стърчи метър назад или по малко от двете страни . Максималната тежест която ще поема е 2 тона пълна с мед , средно по 250кг на квадратен метър и 500кг. на крак ако са 4 или 333,33 ако са шест . Надявам се да не се налага да ги транспортирам пълни . Доста по-голяма платформа от нашите е направена с профил 60x60x30 което лично мен ме озадачи .Доста инфо събрах от вчера от познати и приятели и ще идем и да огледаме някое друго събота и неделя .
Виж приятельо, съдейки по лафа, че живота е това, което ни се случва, докато си правим планове, то се застраховай!
Ще ти се налага и пълни да ги местиш! А ако изпаднат и в роево състояние, заради някое захлаждане или липса на паша, ще се засилиш да правиш отводки, за да спасиш положението и ужким за малко, тези отводки ще ги наредиш при транспортиране между двата реда кошери и товара ще стане коренно различен! Ще се полакомиш да сложиш и между двата реда кошери и още два реда, но изтеглящи се настрана, напред и назад, та времето ще покаже де факто, за какво ще го използваш точно това ремарке, както и другите като него! Та застраховай се в конструкцията. По-добре е да го усилиш и утежниш с 50-100 килограма и да возиш спокойно, отколкото да трепериш на всяко возене, какъв сакатлък може да стане! Преживявал съм го!
В момента има 1 потребител (и), разглеждащ (и) тази тема. (0 потребител (и) и 1 гост (и))