Добре дошли в Българският форум за пчелари.
Страница 1 от 2 12 ПоследнаПоследна
Резултати от 1 до 10 от общо 8061

Преглед на хибрид режима

  1. #1
    Заслужил Автор
    Регистриран
    05.05.2016
    Мнения
    313
    За пръв път от 10 години насам по това време може да се карат ски.

    IMG_20161210_194108-.jpg

  2. #2
    Super Moderator
    Регистриран
    17.08.2016
    Мнения
    6,051
    Пчеларски район
    Страната на чудесата
    Цитат Първоначално публикувано от borifototo Виж публикацията
    За пръв път от 10 години насам по това време може да се карат ски.
    И аз така мога да карам ски - като ги държа.

  3. #3
    VIP Автор
    Регистриран
    17.04.2013
    Мнения
    3,589
    Пчеларски район
    Сусурлево, Шопландия
    В Хитрино нещата наистина изглеждат кошмарно! Аз даже започвам да изпитвам съмнение относно реалния брой на жертвите.
    Вижте тоя фотоалбум: https://www.facebook.com/photo.php?f...7681498&type=3
    Когато мирогледа на един човек се свие толкова, че се превърне в точка, той казва:
    "Това е моята гледна точка"

  4. #4
    Администратор
    Регистриран
    09.02.2013
    Мнения
    7,209
    Пчеларски район
    Габрово и Ловеч
    А ето снимки за Хитрино и от Reuters: http://www.reuters.com/news/picture/...eId=USRTX2UQEJ

  5. #5
    Забранен
    Регистриран
    22.12.2015
    Мнения
    2,122
    Пчеларски район
    обл.Плевен
    Влаковете дали имат Гражданска отговорност.!?! За колите и камионите ще ни издерат очите за застраховки точно заради ей такива случки.

  6. #6
    Заслужил Автор
    Регистриран
    05.05.2016
    Мнения
    313
    Цитат Първоначално публикувано от Трендафил Дончев Виж публикацията
    И аз така мога да карам ски - като ги държа.
    Тука не ги държа.


    http://dox.bg/files/dw?a=46a8bdc1a5

  7. #7
    Забранен
    Регистриран
    22.12.2015
    Мнения
    2,122
    Пчеларски район
    обл.Плевен
    Абе караме си трошки. Както колите, както рейсовете, така и вагоните. Ще се трошат, ще катастрофират и те така-те.
    П.П. Нов внос, ама втора употреба.

  8. #8
    Администратор
    Регистриран
    09.02.2013
    Мнения
    7,209
    Пчеларски район
    Габрово и Ловеч
    Цитат Първоначално публикувано от Валентин. Виж публикацията
    Абе караме си трошки. Както колите, както рейсовете, така и вагоните. Ще се трошат, ще катастрофират и те така-те.
    П.П. Нов внос, ама втора употреба.
    Така е, но не трябва да се взривяват, защото конструкторите са положили големи усилия това да не се случва както по колите, така и по ЖП цистерните.

  9. #9
    VIP Автор
    Регистриран
    22.12.2010
    Мнения
    4,062
    Цитат Първоначално публикувано от Mateev Виж публикацията


    Това обаче няма да обясни защо 2 цистерни са се взривили, а другите 10-15 натъркаляни са останали непокътнати въпреки катастрофата и огромната температура на горящия пожар.

    Но защо имаше взрив, когато цистерните са специално конструирани никога да не се случва нещо подобно дори и при катастрофа ???????????????????? И въобще дерайлирането ли е първопричината, или контролирано взривяване на нормално движеща се цистерна. При това взривяването е направено точно в точката, в която ще нанесе МАКСИМАЛНИ ЩЕТИ. Знаете ли колко нищожна е вероятноста това да се случи случайно?
    Цистерни не са се взривявали, а се е получило, разхерметизиране на някои от цистерните (дали кран, дали предохранителен клапан). Получава се изтичане на пропан - бутан, който поради компресирането му във цистерните е в течна фаза . Следва изпарение и наслояване , ниско по земята, защото е по-тежък от въздуха, после загазоване на определена територия . Когато загазоването стигне определена концентрационна граница и се появи искра, то се получава рязко възпламеняване - взрив или така нареченото огнено кълбо.

  10. #10
    Super Moderator
    Регистриран
    17.08.2016
    Мнения
    6,051
    Пчеларски район
    Страната на чудесата
    Цитат Първоначално публикувано от kuline Виж публикацията
    Цистерни не са се взривявали, а се е получило, разхерметизиране на някои от цистерните (дали кран, дали предохранителен клапан). Получава се изтичане на пропан - бутан, който поради компресирането му във цистерните е в течна фаза . Следва изпарение и наслояване , ниско по земята, защото е по-тежък от въздуха, после загазоване на определена територия . Когато загазоването стигне определена концентрационна граница и се появи искра, то се получава рязко възпламеняване - взрив или така нареченото огнено кълбо.
    Нали влака се е движил с голяма скорост? Какво наслояване, какви пет лева? Наслояване би се получило при спряно положение и продължително време. Тогава от къде искра?

 

 
Страница 1 от 2 12 ПоследнаПоследна

Информация за темата

Потребители разглеждащи тази тема

В момента има 8 потребител (и), разглеждащ (и) тази тема. (0 потребител (и) и 8 гост (и))

Разрешения за писане

  • Вие не може да да публикувате нови теми
  • Вие не може да публикувате мнения
  • Вие не може да публикувате прикачени файлове
  • Вие не може да редактирате вашите мнения
  •