Добре дошли в Българският форум за пчелари.
Резултати от 1 до 10 от общо 991

Преглед на хибрид режима

  1. #1
    Забранен
    Регистриран
    12.09.2014
    Мнения
    355
    Цитат Първоначално публикувано от различен Виж публикацията
    Първо го измисли, как да не нарушаваш ръчния режим на работа и да го отцепваш, при пускането на ел. двигателя. Ако двигателя изгори, или се повреди, да можеш да доизвадиш на ръка. Сиреч, ръчния вариант го запазваш на 100%. ![FONT="][/FONT]

    Ще имам две задвижвания, едното с мотора, другото с ръчния редуктор, всяко монтирано на отделен профил който лесно да се слага и маха при нужда. Иначе варианта който предлагаш е наистина много по опростен!

  2. #2
    Потребител
    Регистриран
    15.06.2012
    Мнения
    80
    И при мен е така .
    Използвал съм шина дебела 10 мм. от старо легло - страничните шини на пружината, като целият "ръчен" механизъм се маха със 2-та болта от коша.
    Зацепването на ел. задвижването става 1:1 както ръчното.
    Кеф ти ел. кеф ти ръчно, ако се наложи (засега не ми се е налагало).
    Успех !

  3. #3
    Забранен
    Регистриран
    22.12.2015
    Мнения
    2,122
    Пчеларски район
    обл.Плевен
    В брошурите на Лисон преди години даваха 380 об/мин максимални, за радиални центрофуги. В по-новите брошури вече няма такава информация. Ще видя да потърся брошурата. Аз въртя още с ръчката. и се чудя да правя ли на старата центрофуга мотор. Или да събирам пари за по-нова, или чисто нова.

  4. #4
    Автор
    Регистриран
    27.08.2016
    Мнения
    127
    Пчеларски район
    Русе
    Цитат Първоначално публикувано от tihmr Виж публикацията
    Ще имам две задвижвания, едното с мотора, другото с ръчния редуктор, всяко монтирано на отделен профил който лесно да се слага и маха при нужда. Иначе варианта който предлагаш е наистина много по опростен!

    Мислих малко по твоя въпрос.
    Механизма от миксера, при нормални условия, се развърта за част от секундата или за една две, в най-лошият случай!
    Ако го сложиш на центрофугата, развъртането ще става много по-бавно, а пусковият ток в такава ситуация е с пъти по-голям/загряването на намотките е и по-високо и бързо/. Роторът е доста тежък и инерционните сили са големи. Помисли, не рискуваш ли по този начин да изгори бързо, бързо? Освен това не трябва да ги правиш абсолютно самостоятелни механизми. Трябва да предвидиш вариант да работят заедно! Развърташ на ръка и включваш ел. схемата, след като елементарно си отцепил ръчният вариант. Така ще избегнеш сериозното първоначално претоварване на ел. двигателя! А той само ще доизцентрофужва, докато ти разпечатваш други пити, примерно!
    Помисли! И успех!

  5. #5
    Заслужил Автор
    Регистриран
    21.03.2015
    Мнения
    442
    Пчеларски район
    общ.Левски,обл.Плевен
    Ако са ми малко винаги мога да ги увелича.Нали знаеш как действаме-проба-грешка , докато го натаманим.
    Поздрав:Цветан Димитров

 

 

Информация за темата

Потребители разглеждащи тази тема

В момента има 11 потребител (и), разглеждащ (и) тази тема. (0 потребител (и) и 11 гост (и))

Разрешения за писане

  • Вие не може да да публикувате нови теми
  • Вие не може да публикувате мнения
  • Вие не може да публикувате прикачени файлове
  • Вие не може да редактирате вашите мнения
  •