Вие я направете тази мярка ПОПУЛЯРНА, и догодина ще има по-много пари по нея. Не знам дали знаете, но един от показателите, който се следи от ДФЗ, е популярноста на всяка една мярка. Под ПОПУЛЯРНОСТ те разбират колко пъти бюджета на подадените заявления надхвърля бюджета, определен по мярката. Например миналата година популярноста на кошерите беше 550%, на отводките 350% и на майките - 150%. По всички останали мерки популярноста беше около 100% или дори под 100%.
Всъщност критерия ПОПУЛЯРНОСТ дава информация какво наистина търсят пчеларите, и в следващите години се вземат решения да се се задоволи тази популярност на принципа вземане на пари от едни мерки и даване на други.
Та покажете, че тази мярка е НАИСТИНА ПОПУЛЯРНА (има много неудовлетворени кандидати), и така ще дадете основание догодина бюджета да се увеличи за сметка на по-непопулярните мерки. Ще се случи и обратното - ако не проявявате достатъчен интерес към пчеларското оборудване, догодина бюджета ще се намали или дори мярката въобще може да се премахне.



Цитат
