Първо трябва да си изясним кои са ЦЕЛЕВИТЕ ГРУПИ КЛИЕНТИ - тоест кои са тези хора, които биха си купили мед на дребно от нас, а не от магазина.

След това трябва да си изясним какви са ПСИХОЛОГИЧЕСКИТЕ ПОТРЕБНОСТИ на тези групи хора, за да можем да създадем за тях продукт, който МАКСИМАЛНО ДА ЗАДОВОЛИ тези потребности. Под продукт разбирам не само самият мед, но и неговата опаковка и дизайн на самата опаковка, които са по-важни от самия продукт.

Трябва да си изясним и начините, по които тази целева група очаква да и предложим и доставим продукта - кога, къде, как, колко, по какъв начин и т.н. Тука се включва комплекс от действия и мероприятия - тоест необходима е активност, а не стоене на пусия и чакане на някой заблуден клиент да клъвне.

И не на последно място - трябва да си изясним какви ще са разходите за постигането на някоя от горните цели. Всяко едно усъвършенстване на нашия продукт и на методите за неговото предлагане на пазара води до ДОБАВЕНА СТОЙНОСТ на продукта, но в същото време води и до ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗХОДИ, за постигането на тази добавена стойност. И ако разходите са по-големи от добавената стойнот, просто не си струва да се хабим и да си натрисаме загуби. Един вид вместо да изпишем вежди, ще извадим очи.