Започнахте да въртите поредната тема, в която се опитвате една безкрайно сложна материя да я опростите до няколко постинга, но това няма как да стане. Според мене темата трябваше да започне с публикуването на няколко линка към УЧЕБНИЦИ ПО МАРКЕТИНГ и чак след тяхното прочитане трябваше да започнем да обсъждаме кои техни аспекти могат да намерят приложение в продажбите на дребно в пчеларския бранш.

Няма как да открием топлата вода, след като тя отдавна е открита и подробно описана. Говорим за цяла една НАУКА ЗА ПРОДАЖБИТЕ, базираща се на дългогодишни проучвания на различните фактори. И така както имаме знания за пчеларството, за да можем да произведем качествен мед, трябва да имаме и знания по маркетинг, за да можем да го ПРОДАДЕМ ИЗГОДНО този мед.

Който ги няма тези маркетингови познания, по-добре да си продава меда на едро и да не се главоболи с неща, които не ги може и не ги знае. Който обаче иска да се пробва в продажбите на дребно, първо трябва да се ограмоти малко в тази материя, иначе вероятноста за провал е много голяма и предполагам доста пчелари са го преживели вече този провал. Със самите си постинги ми давате доказателства, че съм прав, а и няма как да е другояче.