Цитат Първоначално публикувано от tsc1 Виж публикацията
Това и правя - действам! И вадя на пазара нови и нови неща. Всички необходими възможности, които съм изредил на предишната страница са заложени в новата ни разработка на контролер за управление на центрофуги.
И забележи - аз излизам тук с името си и това на фирмата си. Ти - в ролята на анонимния оплювчик, без да можеш да покажеш нещо сътворено от теб. Човек без лице! Възрастта не е порок, моята ми дава силата на знанията и опита. Знаеш ли каква е разликата между нас - аз не разбирам от пчели, но разбирам от много други неща в областта на техниката, физиката и математиката. Ти разбираш от пчели и от нищо друго.
Матеев е абсолютно прав в предните си два поста за режимите на работа на постояннотоковите двигатели. Имаше момент, в който и аз се бях запалил от идеята за Direct Drive, но след малко повече четене се отказах именно заради нуждата от специални двигатели и много високата им цена, значително надвишаваща цената на обикновен двигател с редуктор. Когато искаме захранване едновременно на 220 и 12V, трябва да се търси такъв компромис, че мотора да е един, управлението да е едно и режима на работа на мотора - колкото е възможно по-далеч от критичните зони. Компромиса не е прост, но е постижим.
Виж този тон по-ми допада!
Така е, аз не съм толкова на вътре с техническата част и говоря само от страната на потребител на такъв инвентар. Колко са критични зоните на работа на мотора - незнам. Факт е обаче, че от 6 години експлоатирам едната центрофуга. Първата година на 220 волта с едно мноого просто управление от понижаващ траф и грец, а обороти се регулираха с регулатор за осветление, следващите пет години е работила на 12 волта. Нито загрява мотора, нито управлението (малкото от снимките). Центрофугата на снимката и комбинираното управление ги експлоатирам вече втора година и също няма проблеми. Като имаш предвид, че само рамките и меда в тях, които развърта центрофугата в кг е 60-70 а може и повече. Та тия две центрофуги за един ден ми завъртат около 20 зареждания и то с един 65Ah акумулатор, вечерта - зареждам акумулатора и на другия ден пак въртене.