Добре дошли в Българският форум за пчелари.
Страница 1 от 3 123 ПоследнаПоследна
Резултати от 1 до 10 от общо 25
  1. #1
    Почетен Автор
    Регистриран
    03.05.2011
    Мнения
    766
    Пчеларски район
    Царево

    СТРАНДЖА-МАНОВ МЕД

    Нека колеги споделят ,имали наченки на мана в странджанския регион ?
    Знам доста неща,но и доста ПОВЕЧЕ искам да науча!!!

  2. #2
    Почетен Автор
    Регистриран
    03.05.2011
    Мнения
    766
    Пчеларски район
    Царево
    Е колеги ,увисналия ми нос до скоро, днес подскочи като на Пинокио,черното злато текна и дано не спира,очаквам и други да се похвалят.УСПЕХ НА ВСИЧКИ.
    Знам доста неща,но и доста ПОВЕЧЕ искам да науча!!!

  3. #3
    браво имам познат пчелар от черноморец и той добре взе въпреки че той специално пчелите са му между другото и ги е занимарил последно време и е извадил 22-23 тенекии аз съм все още начинаещ за да давам оценки и още раширявам стопанството си

  4. #4
    Почетен Автор
    Регистриран
    03.05.2011
    Мнения
    766
    Пчеларски район
    Царево
    Нека, такива неща да се чуват само.каде са ти кошерите? А,и добре дошъл вав форома
    Знам доста неща,но и доста ПОВЕЧЕ искам да науча!!!

  5. #5
    Здрасти колега казвам се Емо на 28 години съм Кошерите ми се намират В Бургас на петия километър занимавам се от 2 години миналата година бяха 5 сега са 10 а смятам да купя още 6-7 тази година с тенденция да ги направя поне 50-тина до 2-3 години а може и повече утре ми предстой смяна на майките на старите кошери един колега ще ми покаже за напред да знам

  6. #6
    Наблюдател
    Регистриран
    27.01.2012
    Мнения
    39