Добре дошли в Българският форум за пчелари.
Страница 1 от 5 123 ... ПоследнаПоследна
Резултати от 1 до 10 от общо 43
  1. #1
    Наблюдател
    Регистриран
    17.12.2010
    Мнения
    42

    ПОДХОДЯЩО ВРЕМЕ ЗА САМОСМЯНА

    Моля за съвет.Аз съм начинаещ пчелар,от тази година започнах да се занимавам със пчели.Та едното ми семеиство е със стара маика,аз съм от Самоков-Софиско,очаква се до 10-15 дни да цъфне акацията.Кога е наи подходящо да оконтузия маиката сас отрязването на половината от едното и краче,за да заложат маточници за самосмяна.До колкото знам тази маика от самосмяна е наи добра.

  2. #2
    Потребител
    Регистриран
    09.03.2011
    Мнения
    69
    веднага може да го направиш колкото по рано толкова по добре аз пчеларствам до София в едно село на 20 км от сф казва се Росоман ако ти говори нешто и при мен ситуациата е саштата с цавтежа така че даваи смело

  3. #3
    Забранен
    Регистриран
    11.03.2011
    Мнения
    350

    Re: Подходящо време за Самосмяна

    Цитат Първоначално публикувано от lyub4eto
    Моля за съвет.Аз съм начинаещ пчелар,от тази година започнах да се занимавам със пчели.Та едното ми семеиство е със стара маика,аз съм от Самоков-Софиско,очаква се до 10-15 дни да цъфне акацията.Кога е наи подходящо да оконтузия маиката сас отрязването на половината от едното и краче,за да заложат маточници за самосмяна.До колкото знам тази маика от самосмяна е наи добра.
    Направо я убий и започват да си произвеждат нова. Няма нужда да я осакатяваш. Възможно е да продължи да си снася и осакатена.

  4. #4
    едната ми майка е с едно крило от както взех кошерите. те залагаха маточници, та се и роиха даже, но майката с едното крило си седи. често я виждам, не знам що не я сменяват. накрая ще зема да я махна та дано саложат мато1ници за нова

  5. #5
    Заслужил Автор
    Регистриран
    29.09.2010
    Мнения
    248