Ще ви кажа и още един психологически проблем на Българската народопсихология (в това число и пчеларската). Нека да приемем, че утре се появи един честен производител на пчелни майки (или на каквото и да е друго пчеларско оборудване), и съвсем честно и почтенно обяви стоката си за продан в 2 категории. Например:
1. Качествени майки - 40 лева
2. Некачествени майки - 20 лева.
Знаете ли какво ще се случи?
Ами никой няма да купува качествените майки, защото са прекалено скъпи (защото пазара иска ниска цена). Никой няма да купува и некачествените майки, защото човека честно и почтенно е казал самата истина. Всички обаче ще купуват некачествените буклуци на ЛЪЖЛИВИТЕ ПРОИЗВОДИТЕЛИ, защото както видяхте в клипа те са окичени с ЛЪЖЛИВ ЕТИКЕТ ЗА КАЧЕСТВО.
Какъв е извода?
Ами изводът е плачевен - ако искаш да фалираш, стани ЧЕСТЕН ПРОИЗВОДИТЕЛ. Ако обаче искаш да просперираш, трябва да станеш ЛЪЖЕЦ И ИЗМАМНИК. Нищо лично към никого - просто такава е голата логика. Попитайте Шерлок Холмс или д-р Уотсън.![]()


Цитат
