Същата е ситуацията и със разпечатващите машини на Lyson. Сърцето на всяка една разпечатваща машина са НЕЙНИТЕ НОЖОВЕ и точно при Lyson те са скапани - както електрическите, така и парните. Ефекта е, че вместо да режат восъка, те го мачкат и късат. На практика ми повреждат всяка 3-та или 4-та пита, а тези, които не са повредени, са лошо разпечатани. И за да компенсирам недостатъците на машината, вместо едно работно място на входа на машината съм отворил 3 работни места - едно на входа и 2 на изхода. Двама допълнителни човека стоят на изхода и преглеждат всяка една разпечатана пита, като на ръка доразпечатват. Като труд пак се получава, че всеки един сезон за труд давам толкова пари, колкото струва самата машина.

Отделно от това не се знае колко пари са похарчени досега за ремонти на машините, за доусъвършенствувания и за настройки на механичните компоненти, които настройки също губят много време поради НЕКАДЪРНА КОНСТРУКЦИЯ.

Няма как да ви обясня поотделно всички възникнали проблеми, защото те са много и са от всякакво естество. Все едно да започна да ви обяснявам защо Москвича е скапана кола, въпреки че компонентите му са копирани от западни модели леки коли. Спред мене основният проблем както на руското автомобилостроене, така и на всички машини в нашия сектор, е НЕКАДЪРНОТО КОПИРАНЕ. На външен вид нашите машини изглеждат подобни на водещите западни модели, но като изпълнение на всеки един детайл са ПЪЛНА ТРАГЕДИЯ, която води след себе си до МНОГО ЛОША ФУНКЦИОНАЛНОСТ.

Като краен резултат икономията на пари при закупуване на оборудване води до ПРЕРАЗХОД НА ТРУД, цената на който труд многократно надхвърля цената на машината.