http://beesmarket.com/index.php?rout...ory&path=22_25
виж тук за задвижването,670 лв
http://beesmarket.com/index.php?rout...ory&path=22_25
виж тук за задвижването,670 лв
Аз ползвам вече 5 сезона малката радиална центрофуга на Лега за 20 магазинни ДБ пити или 8 ЛР. Никакви проблеми, перфектно качество, мотора е от долу, вързан е директно за оста, няма ремък или верига. За всеки случай си взех и ръчен механизъм, ако се наложи, монтира се отгоре, както на всички ръчни центрофуги. Скочих на Лега без да съм ползвал БГ центрофуги, наследих от дядо ми една поцинкована хордиална на 70 години и си я пазя за спомен, като музеен експонат.
Колега Куров,благодаря за отговора жив и здрав!
Тези неща не съм ги гледал и не ги разбирам, включвам в мрежата на 220 волта, има траф на които пише 32 волта, същото го пише ина мотора 32 волта. Има две копчета за управление, едното е за пускане, другото е за увеличаване на оборотите, проста работа. Няма предвидено вързване за акумулатор, но може би има вариант, за сега не ми трябва.
Работата хич не е проста - щом има регулиране на оборотите, значи има някаква електроника, която се грижи това да се случва.
Ако устройството е китайско - няма да се учудя ако използват последния писък на модата - трифазни безчеткови мотори с неодимови магнити и честотно управление посредством въртене на фазите. Китайците са богове в това направление и са свели цените на подобни компоненти до жълти стотинки. Знам го от моделизма, където за смешни цени могат да се купят много добри мотори и много добри спийд контролери.
Например един мотор с мощност няколко киловата е с размери малко по-големи от яйце, а управляващия го спийд контролер с 30-40 мощни полеви транзистора е с размерите на половин кибритена кутийка. Комплекта от двете струва под 100 долара. Иначе за по-малки мощности има комплекти мотор и контролер за цена под 20 долара.
Ценрофугите на "Лега" са с немски мотори - GAMMA или ELOBA.
Working....
Сега погледнах центрофугата, не пише марката на мотора. На залепено етикетче до кутията с копчетата пише на италиански Potenza 50 W, това сигурно е мощността. В тази кутия сигурно има електроника. Има маса която е вързана за капака и се слага в кутията, не можеш да отвориш капака веднага след спирането, отброява 60 секунди и тогава се отключва масата. Аз съм откачил тази маса от капака и си стой в кутията да мога да си отварям веднага, това е направено от гледна точка на сигурността, да не може по време на въртене да се отваря и бърка в коша.
В момента има 4 потребител (и), разглеждащ (и) тази тема. (0 потребител (и) и 4 гост (и))