Добре дошли в Българският форум за пчелари.
Резултати от 1 до 10 от общо 18

Преглед на хибрид режима

  1. #1
    VIP Автор
    Регистриран
    29.09.2011
    Мнения
    2,531
    Пчеларски район
    Витоша над 1000м.
    А не ви ли идва на ум , че това може да е нова маркетингова стратегия.Ако обявата беше кристално ясна с цялата необходима информация, щяхте ли две страници да и посветите.Болшинството ще погледнат и ще подминат, а сега всички се интересуват , "За какво ли толкова приказки има по тая обява?".И когато дойде истинската обява с всичко необходимо броя на тези, които ще я прочетат поне от любопитство да разберат какво става в края на краищата, ще е в пъти по голям от прочелите нормална обява.
    Не казвай " Хоп! " , преди да си скочил!

  2. #2
    Администратор
    Регистриран
    09.02.2013
    Мнения
    7,209
    Пчеларски район
    Габрово и Ловеч
    Ако е маркетингова стратегия - значи е страхотна !!!

    Ще ви разкажа за един интересен случай в Русия преди много години, който ни го разказваха наши клиенти. По централната телевизия се е появила една реклама, която представлявала един човек, който просто си седи на един стол и мълчи в продължение на 30 секунди. И така сутрин, обед и вечер или по точно поне по 10 пъти на ден в продължение на повече от месец. Представете си шарения рекламен блок и покрай блестящите цветни и шумни реклами се появява една мърлява с един седящ и мълчащ човек. Стигнало се дотам, че всеки един човек в Русия е видял тази реклама многократно и започнал да си задава въпросите "Що за реклама е това? Какво всъщност се рекламира?" Различните видове медии също започнали да коментират случая. В един момент който и вестник да отвориш, който и сайт да намериш в интернет - всички до един обсъждали дали този човек най-накрая ще си отвори устата и ще каже нещо от типа например "Пийте кока кола".

    По всеобщото мнение на всички медии в Русия това било най-мощната и най-известната реклама на всички времена. Цяла Русия тръпнела в очакване какво все пак ще каже този човек, когато си отвори устата. И за да не пропуснат този момент, руснаците всяка една вечер задължително стоели пред телевизора и чакали рекламния блок. Стигнало се е до почти 100%-ова популярност на централната телевизия по време на рекламите.

    За съжаление не знам какво е казал този човек, но разбрах какво стои в основата. Някаква дребна рекламна агенция измислила този номер и пуснала рекламата по сравнително ниски цени, надявайки се след постигането на популярност да продаде на някоя голяма фирма думите, които ще каже този човек. По времето когато ми разказаха този случай разбрах, че 3-4 световни фирми вече са се наддавали с оферти от порядъка на 40-50 милиона долара. Не знам коя фирма е спечелила и колко десетки милиона е платила за всяка една казана дума, но знам че най-вероятно тази реклама е влязла в световните учебници по маркетинг.

    Та и сега с тази обява си имаме един много хитър маркетингов ход. Сами виждате какво голямо внимание и отделихме......

  3. #3
    Е няма нужда да преувеличаваме. Една проста обява и толкова. Има телефон и който го интересува може да се обади.

    Надявам се, че телефона не е импулсен.

  4. #4
    VIP Автор
    Регистриран
    06.01.2011
    Мнения
    1,125
    Пчеларски район
    с. Воднянци, обл. Видин
    Цитат Първоначално публикувано от Юрий Цветков Виж публикацията
    Надявам се, че телефона не е импулсен.
    Някоя кака пъшкайки да ни убеждава в преимуществата на техните кошери

 

 

Информация за темата

Потребители разглеждащи тази тема

В момента има 1 потребител (и), разглеждащ (и) тази тема. (0 потребител (и) и 1 гост (и))

Разрешения за писане

  • Вие не може да да публикувате нови теми
  • Вие не може да публикувате мнения
  • Вие не може да публикувате прикачени файлове
  • Вие не може да редактирате вашите мнения
  •