Явно на тази фирма много и куца маркетинга. Сайта им е изоставен. Текстовете в него са от 2011-та година. Няма никаква реклама никъде. Явно не ходят и по пчеларски изложения. Факт е, че аз съм им потенциален клиент, и вместо от поляци и финландци можех да купя от тях няколко тира с кошери, а на практика едва днес научавам за тяхното съществуване.

Ето това е един от основните проблеми на Българската икономика. Българи-техничари много, и много от тях лесно организират някакво производство, но после ТОТАЛНО СЕ ДЪНЯТ С МАРКЕТИНГА, подценявяйки неговата ключова рола. В резултат на това нямат пазар на продукцията си, и фирмата им мизерства или направо фалира. В същото време пазара им е на една ръка разстояние, но те не си правят труда да я протегнат тази ръка. Как така аз успях да разбера за разни полски, италиански, финландски и гръцки фирми, а за родната фирма в Добрич не можах?