Добре дошли в Българският форум за пчелари.
Страница 10 от 36 ПърваПърва ... 8910111220 ... ПоследнаПоследна
Резултати от 91 до 100 от общо 358
  1. #91
    Ето как ги кова аз . Странично с пирони единични 45мм, а отгоре им слагам по един двоен 35мм.


    Ето ме във Фейса ! https://www.facebook.com/Ivo.Beekeeper

  2. #92
    Заслужил Автор
    Регистриран
    10.01.2011
    Мнения
    209
    Пчеларски район
    Свищов
    По Новогодишните празници ми подариха такер на Райдер/големия/.Тия дни реших да го пробвам при направата на едно преносно сандъче.Забива скобите много дълбоко и не мога да разбера кога прави празен удар.Пресостата на компресора е нагласен да изключва на 7 атм. а редуцир вентила е нагласен на 6 атм.Прави ми впечатление,че дори когато налягането е паднало на 4 атм.скобите пак потъват дълбоко,регулира ли се отнякъде дълбочината на забиване?
    Отзад на такера има една пластмасова врътка,която прави по един оборот в ляво или дясно,тя за какво е/в инструкцията не пише/?
    Ако има някой,който работи с такъв и вече му е хванал цаката нека сподели.

  3. #93
    Почетен Автор
    Регистриран
    25.09.2010
    Мнения
    554
    Цитат Първоначално публикувано от simo
    .....,регулира ли се отнякъде дълбочината на забиване?
    Отзад на такера има една пластмасова врътка,която прави по един оборот в ляво или дясно,тя за какво
    С позволението на колегата ingivo ползвам негова снимка на такера за да обясня.
    1.Дълбочината на забиването се регулира от винта отбелязан в кръгче на снимката,колкото той е по-към човката на такера ,толкова по-надълбоко набива и обратно.
    2.Пластмасовата врътка,както я наричаш служи от там да излиза излишния въздух,когато се работи с такера.Има 3 позиции и в зависимост с коя ръка се работи,тя се обръща в онова положение,че излизащият въздух да не бие в лицето ти.


  4. #94
    Заслужил Автор
    Регистриран
    10.01.2011
    Мнения
    209
    Пчеларски район
    Свищов
    Благодарности за информацията!

  5. #95
    Потребител
    Регистриран
    17.01.2013
    Мнения
    56
    Здравейте колеги,вчера си купих това



    Обаче имам един проблем със сглабянето.Има въздушен филтър и предполагам е едно от тези двете


    Този филтър се завива ето тук,където е стрелката



    Обаче това черничкото дето е оградено с червено не стига до дупката да се завие,а жълтото пък е малко да се завие там.Но и двете ми мязат на въздушни филтри.Искам помощ.
    Този компресор ще го ползвам за сковаване на рамки и кошери,става ли?
    мощност-1.1kw
    24 литра,8 бара
    ще си взема и такер на Райдер RD-AS02

  6. #96
    Цитат Първоначално публикувано от donald
    Здравейте колеги,вчера си купих това



    Обаче имам един проблем със сглабянето.Има въздушен филтър и предполагам е едно от тези двете


    Този филтър се завива ето тук,където е стрелката



    Обаче това черничкото дето е оградено с червено не стига до дупката да се завие,а жълтото пък е малко да се завие там.Но и двете ми мязат на въздушни филтри.Искам помощ.
    Този компресор ще го ползвам за сковаване на рамки и кошери,става ли?
    мощност-1.1kw
    24 литра,8 бара
    ще си взема и такер на Райдер RD-AS02
    Колега , за кръглото черното съм сигурен , че е въздушен филтър , за жълтото идея си нямам , но ако в комплекта към компресора няма адаптер за удължаване и е нов може да си поискате от там където сте го пазарили , ако обаче не е нов на стругар да ви направи преход - удължител на който ще завиете черния филтър и другия край към компресора.
    За сковаване ще ви върши чудесна работа , аз ползвам подобна въшка и кова без проблеми.
    Не е важно да знаеш всичко, важното е да знаеш къде да го намериш.
    Алберт Айнщайн.

  7. #97
    Почетен Автор
    Регистриран
    25.09.2010
    Мнения
    554
    От задната страна на компресора,там от където се налива и проверява маслото има една транспортна тапа.Извади я и навии този жълт удължител.А черният елемент си е чист въздушен филтър и мястото му е там където си посочил.Ако не може да го навиеш,послушай съвета на колегата Kiril8305.

  8. #98
    Потребител
    Регистриран
    17.01.2013
    Мнения
    56
    Цитат Първоначално публикувано от buci59
    От задната страна на компресора,там от където се налива и проверява маслото има една транспортна тапа.Извади я и навии този жълт удължител.А черният елемент си е чист въздушен филтър и мястото му е там където си посочил.Ако не може да го навиеш,послушай съвета на колегата Kiril8305.
    На последната снимка има една оранжева капачка на винт,от там се налива маслото,но не видях транспортна тапа около нея.

  9. #99
    Почетен Автор
    Регистриран
    25.09.2010
    Мнения
    554
    Цитат Първоначално публикувано от donald
    ...но не видях транспортна тапа около нея.
    Това е от предната страна на компресора,погледни отзад,там трябва да се намира "окото" за следене нивото на маслото,над него.

  10. #100
    Потребител
    Регистриран
    17.01.2013
    Мнения
    56
    Човек целия компресор огледах и никъде не видях къде да завия това оранжевото,дали ще има проблем ако не го слагам(то е пак на принципа на въздушния филтър).

 

 
Страница 10 от 36 ПърваПърва ... 8910111220 ... ПоследнаПоследна

Информация за темата

Потребители разглеждащи тази тема

В момента има 1 потребител (и), разглеждащ (и) тази тема. (0 потребител (и) и 1 гост (и))

Разрешения за писане

  • Вие не може да да публикувате нови теми
  • Вие не може да публикувате мнения
  • Вие не може да публикувате прикачени файлове
  • Вие не може да редактирате вашите мнения
  •