Съобразяваш се с твоя бус и товарната му част за дължината на платформата за броя кошери за това си написал четири реда по шест кошера .
Средния ред е проблемен първо при изтеглянето му и това , че платформата става два пъти по-дълга и от обслужване . Ако не го пуснеш на земята как се обслужва кошер на стълба или допълнителна платформа ?
При мен краката са с дупки и чопове , работя с две латерни и вдигам първо предната страна махам първо средните и краката към теглича , пускам я да легне на ремаркето и после махам задните по същия начин. Доста често се случва латерната да идва ниска или висока спрямо терена и се налага или да копаем дупки или да подлагаме разни плочи .Терените са такива , че често едните крака са на 40см.от земята а другите на 70-80см. Сега умувам или за такъв тип офроуд крикове или за някакъв повдигащ механизъм на 12в. с четири точки в краищата на ремаркето но и там е игра.Цилиндърите излизат20-30см. а на места иска доста повече . Като го сложиш на наклонен терен и го нивелираш пада до толкова че след това не можеш да пъхнеш ремаркето преди да повдигнеш единия край. Всичко което ти изреждам е преодолимо ,но усложнява дразни забавя и те изнервя доста при местене. Почти съм го измислил идеалният вариант обаче трябва и някой да го направи . До сега от десетина разхождания на платформата не съм си помислял да съм сам при тръгване.
Ха една ситуация от миналата година - четири платформи местим на разстояние от 40-50км. пет човека от вечерта в девет до другия ден на обяд . Звучи като виц ама не се смяхме. Ако си решил твърдо с платформи давай и ги усъвършенствай от грешките ни . Ако не -направи си ги кошерите със стойки , прекарай един укрепителен колан през кошер , пускаш един борд или широка плоскост на буса на ремаркето и си ги товариш и разтоварваш с количката независим от хора и терен .