Съгласен съм, че е така. Това обаче предполага друго място и друга организация. Просто изложбената част, лекциите и фирмените презентации трябва да са отделени от търговската. Защото ако си отишъл да си избираш центрофуга, матуратор или друга машина ти ще искаш да седнеш с изложителя, да обсъдите параметрите, цената, срока на доставка. И това на няколко щанда. Това предполага време, място и спокойствие. Съвсем по друг начин стои въпроса ако ще продаваш рамки или амбалаж, или дребно, но оборотно пчеларско оборудване. Трябва ти складова площ и достатъчно място, за да не си ходят купувачите по главите. А сега повечето щандове са на търговци, предлагащи "За всекиго по нещо". Някой може ли да ми обясни например какво правят там щандовете с пчелни продукти??? Те се търсят от потребителите, а не от пчеларите. Едва ли пчелар ще си купи мед и восъчни свещи. Те просто трябва да са в отделна площ.
Обобщено казано - трябва да се отдели изложбената и информационната част от търговията "на дребно".