Не осъзнаваш ли, че ниската или високата цена също е МАРКЕТИНГОВ ПОХВАТ. В психологията на потенциалния купувач няма как един Мерцедес да бъде продаван на цената на един Трабант, дори и да струва колкото Трабант. Просто купувача ОЧАКВА КАЧЕСТВОТО ДА Е СКЪПО и ако по някаква причина то се окаже евтино, той веднага започва да изпитва подозрения, че нещо със стоката не е наред.
Та ако искате да докажете, че вашият мед наистина е по-добър и по-качествен от конкуренцията, ТОЙ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА Е ПО-СКЪП !!! И колкото и невероятно да ви звучи, ако хората наистина купуват меда, защото очакват от него някакви ползи за здравето, то тогава колкото е по-скъп един мед, ТОЛКОВА ПО-МНОГО ЩЕ СЕ КУПУВА.
Важи и обратното - да продавате евтин мед, но да се хвалите, че е качествен. Тогава не само купувачите, но и патките ще ви се смеят.
ПС: Scutelator-а постъпва правилно, като продава майки по 30 EUR. Как иначе клиента да разбере, че те са по-добри от останалите? Ако ги продаваше по 20 лв., щеше да има 10 пъти по-малко продажби. А сега той задоволява ПСИХОЛОГИЧЕСКАТА ПОТРЕБНОСТ на потенциалните клиети, че наистина са си купили нещо супер, струващо 3 пъти по-много от нормалните майки. Тоест продава не майки, а дози андреналин (удоволствие от охарчването).




Цитат
