Това го разгледах подробно, като ходих на гости при румънските пчелари. Пуснал съм и някои снимки във форума. При прицепните ремаркета има един много съществен недостатък - слаба проходимост. Голяма част от територията, особено в полупланинските и планинските райони, остава недостъпна. Иначе се нагледах във всяко ремарке на оборудван с центрофуга и вана за разпечатване отдел, както и соларни панели със съответния инвертор. Втори недостатък - трябва да ти ги мести фирма с лиценз за транспортна дейност. Трети недостатък - минават годишни технически прегледи и да ги влачиш дотам и обратно е скъпо. Четвърти недостатък - поддръжка на светлини, спирачки, гуми и т.н. Пети недостатък - голям двор за маневриране при прибиране зимата. Всички тези неща ме отказаха от идеята след по-сериозен размисъл. Една платформа в събрано състояние все ще се намери къде да се прибере в нечий двор, ама прицепно ремарке - трудно. Може да се разнасят няколко платформи само с едно ремарке с категория В+Е на шофьора. Няма пътни листи, задължителни почивки, тахошайби, ДАИ, глоби и т.н.