Това е поредният мит ..... че някой ще запомни баш твоя мед, и следващия път в магазина ще търси точно него. Това важи само за БРЕНДОВИ СТОКИ, но създаването на БРЕНД отнема години и струва милиони или дори милиарди. Така че недей да лежиш на тази кълка .....
Пчелния мед е продукт, за който в съзнанието на хората НЯМА МЯСТО. Това съгласно теорията, че от всички категории стоки човек помни максимум 3-5 от най-известните брендове в дадената категория. Медът не е сред тези стоки. Всеки път, когато човек отиде в магазина, отново разучава всички предложения по рафтовете с мед, които в общия случай всеки път са заредени с нещо друго (заради изобилието от производители).
Дори и да закупи мед, който после да не го хареса, той няма да запомни точно тази марка, за да се предпази от нея следващия път. Много е по-вероятно да си изгради представа, че всички видове мед са фалшиви, отколкото да запомни конкретен производител, от който да се пази. И следващия път като отиде на магазина, пак ще купи най-шарения или може би най-скъпия мед, белким този път попадне на по-добър такъв.