Настройваш циркуляра на необходимата височина.
Подаваш летвата напряко в единия край на П-то, колкото да захапе циркуляра.
Местиш кум другия край на П-то, после подаваш още малко и местиш обратно, към първия край.
И повтаряш докато не прекараш летвата изцяло над триона.
После малко шкурка.
Благодаря това е обаче за по напреднали колеги.Имам ръчна фреза която още не съм ползвал.МИсля да я сложа на маса за да правя тази летвичка.А да питам възможно ли е дъното да е високо например 8 см.Като ще е изцяло мрежесто.Височината от 8см дали же е проблем ?
За арката - на фреза я правя. Тя е на квадрат и след сезона я завъртам- там съм изфрезовал 6см. отвор но не е в средата, а в ляво. А за ПТС-чето/боша/-доволен ли си.
Щ
Ще трябва да ми проведеш курс за въпросната арка как и с какъв фрезер да я правя.Иначе циркуляра за парите и класът си бива.Миналата седмица имаше в Амазон на промоция син бош 265 евро. Поръчахме за един приятел като пристигне ще го гледам по обстойно.
Щот еи тоя го махнах преди 5-6 месеца.При биченето на первазите беше ми заминал ротора/ от доста лека работа/.След това чаках сервиза 2 месеца да го оправят/върнаха ми го, но не му работеше спирачката та пак го пращах...... е смениха мувсичко от до по ела де, ама ми шчупиха хатъра от всякъде / и го махнах.
демек от много продължителна работа се счупи ли ? Аз през известно време барам двигателя след 2 часа работа е леко затоплен.Иначе един енхел ръчен циркуляр който бях направил на маса за стационарен замина си.Но аз бях виновен защото загря и аз не спрях и той ми изпуши в ръцете.Тогава купих зеленият бош.
В ляво и дясна на входа съм направил отверстия на 9-10мм и съм им сложил конусчета против нападиние / но на един- два даже къси шлауфки / но на снимките са без тях.
В момента има 1 потребител (и), разглеждащ (и) тази тема. (0 потребител (и) и 1 гост (и))