Цитат Първоначално публикувано от borislav aleksandrov Виж публикацията
Това е интересно твърдение. Така изказано означава че всъшност не перфектният/качествен/ ти мед връща клиентите при теб, а твоя имидж които си изградил като мнение на околните за теб. И това е основата на продажбите ти. Каеството и опаковката (етекирането) вече са малко по второстепенни... Казано по друг начин има кръг от клиенти на които принципно можеш д предложиш и мед в кофичка от кисело мляко и те пак ще го купят, като решението им няма да се гради на опаковката, а на това което знаят за теб и твоя продукт...

Не се обиждай но ми напомняш на един познат които понякога точно като теб се запъва като магаре на баир и край ....
Ха, ха....точно заради имиджа си няма да позволя да го продавам в друго освен в буркан, камо ли в кофичка от кисело мляко. Към част от имиджа ми се добавя и меда който продавам. По този начин хората разбират, че никога няма да постъпя тарикатски с тях. Няма да продавам продукт който те ще дават на децата си, а продукт който аз давам и на моите. За мен всичките клиенти са еднакви. Министър Лукарски е ял мед именно от такъв буркан - без етикет. Метачката от улицата - също. А това, че устоявам принципите си и не ахкам на чуждите постижения не значи, че съм се запънал като магаре на баир. А ти на същия принцип може да си сложиш красивите етикети на кофички от кисело мляко и да си го продаваш. Кой ще ти гледа кофичката, освен красивия етикет?