Изработвам кошери дадан блат.Дебелина на стените от 2.5до2.8см.10 рамкови.
Преглед за печат
Изработвам кошери дадан блат.Дебелина на стените от 2.5до2.8см.10 рамкови.
0884690626Николай.
Тази обява е прехвърлена в раздел ПРОДАВА ЕДНОКРАТНО, защото не са спазени правилата за оформление на дългосрочна обява:
http://pchelari.com/forum/showthread.php?t=1751
Администратор
Куца обява, така бизнес не се прави!
Ако един човек има толкова мърляво отношение към рекламите си, представи си какво ще е и качеството на неговата продукция .......
Не искам да давам съвети и не ми е работа да го правя, но би трябвало всички продавачи да са наясно с психологическата страна на аспекта. Лицето на продавача е това как се представя в рекламните си материали и в обявите за продажба. Ако те са мърляви и неугледни, човек си съдава впечатление, че такъв е и самия продавач и самата продавана от него продукция. Същото важи и за обявите, написани неграмотно и с много правописни грешки. За такива обяви потенциалните клиенти си мислят следното "Този човек е неграмотен, а ми е тръгнал да ми продава напр. кошери, които изискват конструкторска работа на висококвалифициран специалист".
Та препоръчвам на всички бъдещи продавачи сериозно да се замислят, когато оформят обявите си. И нека не забравят - масовото мислене на хората е, че:
Каквато е обявата, такъв е и продавача, такова е и качеството на неговата продукция .......
Лъскавите реклами не са гаранция, но поне ще знаеш, че отсреща стои разумен и интелигентен човек с потенциал да направи всичко така, както си му е реда - организация, конструкция, качество и т.н.
Не знам защо го обсъждаме или спорим - маркетинга си е цяла наука и ти сам знаеш, че опаковката и рекламата продават стоката, а не нейните качества. В общия случай качествените стоки с висока потребителска стойност са добре представени с разкошни реклами, WEB сайтове и въобще маркетингова политика. Просто това си е задължителен елемент. Представи си ако леките коли Мерцедес нямаха разкошни сайтове и реклами, дали щяха да са известни и някой щеше ли да си купи такива на базата на една обява от типа "прззвеждъм. и Прдавъм лекъ Къла лемозина200 иляду лв? многу бега".
Няма какво да се чудим.Човека - останал без рабта , търси препитание.Форума му дава възможност за безплатна обява на вярното място.
Да, няма да спорим. Много добре ги знаеш номерата на така добре изработените лъскави реклами, но какво като е лъскава рекламата, а аз си купя боклук. Какво печеля аз? Едно нищо. А продавача печели моите пари и една безплатна благословия. Така работят всички и затова не би трябвало да се сърдим, че ни продават долнопробни майки бъкани с вирусите от другата тема. Те също ни ги продават с лъскави реклами, а после ние си бием главите - ЗАЩО? Ами защото вярваме на тарикати. Докато не застанем с истинските си лица и не започнем да работим както е редно няма да има НИЩО. Темата с восъка, пътищата, майките, витамините и ред други. Тарикати, тарикати и пак тарикати.:tres:
Не става въпрос за лъскава обява, а за добре написана и формулирана обява.
А не ви ли идва на ум , че това може да е нова маркетингова стратегия.Ако обявата беше кристално ясна с цялата необходима информация, щяхте ли две страници да и посветите.Болшинството ще погледнат и ще подминат, а сега всички се интересуват , "За какво ли толкова приказки има по тая обява?".И когато дойде истинската обява с всичко необходимо броя на тези, които ще я прочетат поне от любопитство да разберат какво става в края на краищата, ще е в пъти по голям от прочелите нормална обява.;)
Ако е маркетингова стратегия - значи е страхотна !!!
Ще ви разкажа за един интересен случай в Русия преди много години, който ни го разказваха наши клиенти. По централната телевизия се е появила една реклама, която представлявала един човек, който просто си седи на един стол и мълчи в продължение на 30 секунди. И така сутрин, обед и вечер или по точно поне по 10 пъти на ден в продължение на повече от месец. Представете си шарения рекламен блок и покрай блестящите цветни и шумни реклами се появява една мърлява с един седящ и мълчащ човек. Стигнало се дотам, че всеки един човек в Русия е видял тази реклама многократно и започнал да си задава въпросите "Що за реклама е това? Какво всъщност се рекламира?" Различните видове медии също започнали да коментират случая. В един момент който и вестник да отвориш, който и сайт да намериш в интернет - всички до един обсъждали дали този човек най-накрая ще си отвори устата и ще каже нещо от типа например "Пийте кока кола".
По всеобщото мнение на всички медии в Русия това било най-мощната и най-известната реклама на всички времена. Цяла Русия тръпнела в очакване какво все пак ще каже този човек, когато си отвори устата. И за да не пропуснат този момент, руснаците всяка една вечер задължително стоели пред телевизора и чакали рекламния блок. Стигнало се е до почти 100%-ова популярност на централната телевизия по време на рекламите.
За съжаление не знам какво е казал този човек, но разбрах какво стои в основата. Някаква дребна рекламна агенция измислила този номер и пуснала рекламата по сравнително ниски цени, надявайки се след постигането на популярност да продаде на някоя голяма фирма думите, които ще каже този човек. По времето когато ми разказаха този случай разбрах, че 3-4 световни фирми вече са се наддавали с оферти от порядъка на 40-50 милиона долара. Не знам коя фирма е спечелила и колко десетки милиона е платила за всяка една казана дума, но знам че най-вероятно тази реклама е влязла в световните учебници по маркетинг.
Та и сега с тази обява си имаме един много хитър маркетингов ход. Сами виждате какво голямо внимание и отделихме...... :yahoo:
Е няма нужда да преувеличаваме. Една проста обява и толкова. Има телефон и който го интересува може да се обади.
Надявам се, че телефона не е импулсен.:laughing: