PDA

Виж пълната версия : Отравяне на пчелни семейства- проучване



д-р Никол Николова
04.04.2023, 09:20
Здравейте мили пчелари,
Аз съм ветеринарен лекар и асистент във факултета по Ветеринарна медицина в гр. София.
Пиша ви във връзка с проучване, които искаме да осъществим, на тема- Отравяне на пчелите от пестицидни остатъци. Наясно съм, че това е сериозен проблем, особено през последните години.
Смятам, че проучването ще има не само научен принос, но и ще даде повече яснота по проблема.
Молбата ми към вас е, ако някой до сега е правил анализи за пестицидни остатъци и желае да ги предостави да ми ги изпрати. Ще бъде от голяма полза и ще съм ви много признателна.
Впоследствие може да се включите в проучването и като съберете проби за нови анализи, като разбира се, те ще бъдат извършени за сметка на проекта. Всичко описано в проучването е анонимно.

Благодаря ви!:redface:

за контакти:
e -mail: nnikolova@ltu.bg
тел. 0898369433

Трендафил Дончев
04.04.2023, 10:00
Здравейте мили пчелари,
Аз съм ветеринарен лекар и асистент във факултета по Ветеринарна медицина в гр. София.
Пиша ви във връзка с проучване, които искаме да осъществим, на тема- Отравяне на пчелите от пестицидни остатъци. Наясно съм, че това е сериозен проблем, особено през последните години.
Смятам, че проучването ще има не само научен принос, но и ще даде повече яснота по проблема.
Молбата ми към вас е, ако някой до сега е правил анализи за пестицидни остатъци и желае да ги предостави да ми ги изпрати. Ще бъде от голяма полза и ще съм ви много признателна.
Впоследствие може да се включите в проучването и като съберете проби за нови анализи, като разбира се, те ще бъдат извършени за сметка на проекта. Всичко описано в проучването е анонимно.

Благодаря ви!:redface:

за контакти:
e -mail: nnikolova@ltu.bg
тел. 0898369433

Браво д-р Николова, най-накрая някой да се сети за нас. Дано и други последват това Ваше начинание и помогнат със знания и опит на пчеларите във всяка една област на пчеларството.