PDA

Виж пълната версия : С какво ще третирате против Вароатоза тази пролет?



koragroup
14.03.2015, 17:43
Мисля, че би било интересно или полезно за всички да разберем как най-масово ще се третира против Вароа.
Затова предлагам на вашето внимание тази анкета. Ако съм пропуснал някой важен метод или препарат, казвайте да го добавя.
Ако искате да споделите някоя рецепта или кога мислите да третирате, или защо няма да третирате, можете да споделите в мнение. Вота не е публичен, защото който иска може да сподели мнението си.

За да бъде наистина полезна информацията, МОЛЯ НЕ ОЦЕНЯВАЙТЕ И КОМЕНТИРАЙТЕ МНЕНИЯТА НА ДРУГИТЕ, А СПОДЕЛЕТЕ ВАШЕТО МНЕНИЕ!

МОЛЯ!

iliew
14.03.2015, 17:54
Строителна рамка, когато започнат да градят и тимол в сиропа .

redhead
14.03.2015, 18:32
Bee Vital Hive Clean

icofly
14.03.2015, 19:31
Строителна рамка,без пролетно третиране.

the_lefty
14.03.2015, 19:58
Колеги,аз съм начинаещ пчелар от миналото лято се занимавам.Постоянно чета постове за демонизирането на Варостопа,не знам,аз ще пробвам тази пролет с Варостоп и стройтелна рамка.

Oregon
14.03.2015, 21:11
Тази година за първи път взех ленти Супер стрип и ми направи впечатление, че миризмата им е доста по-силна от другите...

ch.atanasov
14.03.2015, 21:20
Колеги,аз съм начинаещ пчелар от миналото лято се занимавам.Постоянно чета постове за демонизирането на Варостопа,не знам,аз ще пробвам тази пролет с Варостоп и стройтелна рамка.

Клега ,това демонизирането нещо не си го разбрал.Варостопа беше супер ,може и още да е но май се получава резистентнос.Понеже няма кой да каже ,просто не трябва да се предоверяваме.

koragroup
14.03.2015, 21:22
Атанасов, ти какво ще използваш?

ch.atanasov
14.03.2015, 21:30
Атанасов, ти какво ще използваш?

Писах ,че съм на кръстопът и още е така.Тук се споделят неща ,които може и да работят ,но ако взема да ги тествам няма да ми стигне живота.:bigsmile: